הפקת אירוע סוף שנה לחברות

הפקת אירועי סוף שנה לעובדים בחברות הוא מנהג שגור ומבורך, שכן לאירוע שכזה יש כמה מטרות עיקריות:

  • דאגה לרווחת העובדים
  • חיזוק הקשר בין העובדים לחברה ולצוות ההנהלה
  • גיבוש כלל העובדים
  • הוקרת העובדים והצוות הניהולי
  • סיכום השנה החולפת והצגת היעדים לשנה הקרובה

הפקת אירוע סוף שנה לעובדים

באירועים מסוג זה החשיבות הגדולה ביותר היא שמירה על הקשר בין העובדים לארגון וחיזוק המותג בקרב העובדים. מרבית אירועי סוף שנה מתרחשים במתחם הארגון (בגג, לובי וכודמה) אך במקרים שאין מספיק מקום חברת הפקת אירועי חברה תדאג למקום חליפי עם כל האלמנטים והמיתוג שיש לארגון שלכם (רולאפים, צבעי הארגון המובילים וכו').

אירועים אלו מחולקים ל 3 חלקים והם:

  1. שלב המינגלינג בין עובדי החברה (בד"כ משולב אוכל, כיבוד, שתייה וכו').
  2. שלב בו עושים סקירה של השנה החולפת + הוקרת עובדים (חלוקת מתנות ממותגות)
  3. שלב שלישי של יעדי החברה לשבנה הבאה.

רווחת העובדים באירוע סוף שנה 

באירוע סוף שנה בחבר העובדים שלכם, אלו שעבדו קשה לקידום החברה במשך כל השנה, נמצאים במרכז האירוע. מטרת האירוע היא להכיר טובה לעובדים, להעניק להם תחושה שהם חלק חשוב, משמעותי ומוערך בחברה ולא חשוב פחות – להעניק להם אירוע שכולו הנאה, פינוק ותחושת תגמול. אירוע כזה שידברו עליו חודשים לאחר מכן.

חיזוק הקשר בין העובדים לחברה ולצוות ההנהלה

תחושת שייכות למקום העבודה היא דבר חשוב ומשמעותי הן עבור החברה עצמה והן עבור העובדים. אירוע סיום שנה הוא נקודת ציון חשובה שכן הוא מאפשר בילוי משותף ולא רשמי שבו העובדים וצוות ההנהלה נפגשים מחוץ למקום העבודה.

גיבוש הצוותים והמחלקות השונות בחברה

אירוע סוף שנה הוא הזדמנות מצוינת למפגש בלתי אמצעי בין כל עובדי החברה. באירוע עצמו מתרחש מינגלינג בין העובדים, זוהי הזדמנות מצוינת להפגיש בין העובדים שלא נפגשים על בסיס יום-יומי ואולי הקשר ביניהם מתנהל במיילים או טלפונים. יצירת אווירה של גיבוש תוביל לעבודת צוות טובה והדוקה יותר במהלך השנה.

סיכום שנה והצגת יעדי החברה לשנה הבאה

באירוע סיום שנה זה הזמן להציג את מטרות השנה שחלפה, שהושגו באמצעות עבודה קשה והתמדה ולהציג בפני העובדים את היעדים והמטרות לשנה הבאה.


אם כבר שריינתם תאריך לאירוע שכזה עליכם לדעת כי לשם הפקה של אירוע סוף שנה בלתי נשכח בחברה שלכם יש לדאוג לכמה פרטים חשובים.

• בחירת מיקום לא שגרתי תוסיף לאירוע שלכם אווירה של ייחודיות והשקעה.
• קולינריה יוצאת דופן תוסיף רבות לשביעות הרצון של העובדים וליצירת אווירה קסומה ומיוחדת זהו פן משמעותי וחשוב לכל אירוע המכבד את עצמו. יש לדאוג למגוון של אפשרויות קולינריות שיתאימו לכלל העובדים שלכם.
• לב האירוע הוא התוכן שלו. דיוק והתאמת התוכן לאופי החברה ולהעדפות של העובדים, יהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

פרטי התקשרות

השארת פנייה מהירה

*אירועים החל מ20 משתתפים בתקציב החל מ 300 ₪ לאדם

ניווט מהיר

הפקת אירועי חברה

ממליצים עלינו